آموزشگاه رانندگی گاندی

بهترین آموزشگاه تهران

آموزشگاه رانندگی گاندی

بهترین آموزشگاه تهران

تماس با ما


آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر از پارک ساعی،کوچه

۳۶،پلاک ٬۱طبقه دوم،واحد1

برای دیدن آدرس بروی گوگل مپ کلیک کنید

شماره تماس:  ۸۸۸۷۴۸۰۳

            ۸۶۰۸۳۲۳۴                              

۰۹۱۹۴۹۹۴۹۵۵            


 با مدیریت خانم آهمند

نظرات 14 + ارسال نظر
شهرزاد چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 12:57

سلام.من فقط و فقط و فقط به خاطر خانم حیدری عزیز اینجا ثبت نام کردم.البته اموزشگاه هم بسیار منظم هست و ۱ هفته بعد کلاس های آیین نامه من شروع شد اما دلیل اصلی من فقط خانم حیدری بود...مربی به شدت حرفه ای .مسلط،دلسوز و خوش رفتار....آنقدر به من اعتماد به نفس دادن که تونستم به استرس و ترسم غلبه کنم.واقعا از ایشون ممنونم و همیشه دعاگوی ایشون هستم .تمام جلسات من راس ساعت برگزار می‌شد حتی ۱ دقیقه هم هدر نمی‌رفت.انشالا همیشه تنشون سلامت باشه❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

رزا انتظاری دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 12:30

مربی من خانوم حیدری نازنین بودند بسیار بسیار توانمند و مسلط بودند و دلسوزانه و خیلی حرفه ایی همه چیز رو به من یاد دادند من امروز امتحان دادم و باره اول قبول شدم ممنونم از همه زحماتشون

لادن دزفولی شنبه 28 بهمن 1402 ساعت 18:12 http://amozeshgahgandi.blogsky.com/

با عرض سلام و ادب چا داره که از مربی خوبم سرکار خانم حیدری بی نهایت تشکر کنم که با صبر و حوصله رانندگی رو به من آموختن و از لحاظ زمان آموزش نهایت همکاری رو داشتن واقعا ازشون ممنون هستم❤️❤️

نازنین دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 12:55

مربی من خانم ساعی بودن.
هر چی از عالی بودنشون بگم کم گفتم.
هم رفتارشون حرفه‌ایه، هم آروم و بدون استرس دادن تدریس می‌کنن. از همه لحاظ بی‌نظیرن. واقعا ازشون ممنونم

شیما میرزاپور پنج‌شنبه 23 آذر 1402 ساعت 09:08

مربی من خانم ساعی عزیز بودند،بسیار حرفه ای و عالی و بشدت با دقت و منظم،از ایشان خیلی سپاسگزارم که اینقدر حرفه ای و بینظیر آموزش میدن

Setayesh دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 18:42

سلام
خیلی ممنون از خانوم ساعی مربی بسیار عالی هستن و تمام نکات رو خیلی کامل میگن

زهرا پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 15:39

مربی من خانم ساعی بودن، به شدت حرفه ای و کاربلد، دوست داشتنی،… همه نکات رو بارها و بارها تکرار میکنن، کلا کنارشون هم کلی خوش میگذره هم رانندگی حرفه ای رو یاد میگیرین

مریم چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 00:05

سلام با تشکر از مدیریت آموزشگاه گاندی
و مربی نمونه و با حوصله و کاربلد آقای دمیرچی
که با آموزش های عالی شون تونستم راننده ی خوبی بشم.اقای دمیرچی خیلی ممنون

سارا پنج‌شنبه 16 شهریور 1402 ساعت 09:48

من با خانم حیدری کلاس داشتم. بهترین مربی اموزشگاه. با صبر و حوصله هستن و اصلا کلافه نمیشن. بنظرم ایشون بهترین هستن

مریم جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 08:17

واقعا خانم آهمند خیلی با حوصله و محترم هستند.
خانم حافظی عالی هستند. من با مربی دیگه ای بودم یک جلسه با ایشون کلاس داشتم، توی یک جلسه به اندازه ١٠ جلسه ی قبل با من پارک دوبل کارکردند. که دو جلسه دیگه با ایشون آموزش دیدم و شدم راننده. عالییییی، هم شفاهی و هم عملی کار میکنند.

مریم سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 08:42

سلام من با خانم حیدری آموزش دیدم بسیار راضی هستم و در جلسه دوم آزمون شهر قبول شدم
آموزشگاه خوب و مربیان بسیار باتجربه هستن

sheydabouzari پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 10:54

آموزشگاه بسیار منظم و باحوصله مدیریت عالی خانم اهمند
خانم حیدری بهترین مربی هرچی در ماشین دنده ای با کلاج یاد گرفتم از خانم حیدری بوده صبور و با حوصله آرزوی سلامتی دارم براشون ♥️♥️♥️

faeze ghasemi چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 18:54 http://amozeshgahgandi.blogsky.com

باید ازمربی عزیزم خانم حیدری تشکر کنم که با صبووری و حوصله و اموزش های عالیشون واقعا از من یک راننده ساختن و بی شک بهترین هستن و برای همیشه ممنون دار ایشون هستم♥️ .

Mahsa سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 18:40

اموزشگاه خیلی خوبیه و رفتار پرسنل عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد