آموزشگاه رانندگی گاندی

بهترین آموزشگاه تهران

آموزشگاه رانندگی گاندی

بهترین آموزشگاه تهران

خدمات آموزشگاه گاندی

خدمات آموزشگاه به دو صورت می باشد:

1. کسانی که فاقد گواهینامه می باشند2. گواهینامه دارها :

برای تکمیل دوره آموزش رانندگی

آموزش رانندگی در شهر: خیابانهای با ترافیک سنگین
بزرگراهها و پارک دوبل و آموزش سرعت عمل و در
نهایت دست یابی به مهارت و به تبع آن اعتماد به نفس
کافی جهت رانندگی به صورت حرفه ای .

آ‌موزش رانندگی در جاده و آزادراهها در صورت تمایل شما.

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیل عسگری پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:40

من تشکر ویژه دارم از جناب آقای دمیرچی واقعا با اخلاق و کار بلد
من به شخصه به سه تا از مربی های خانم کلاس برداشتم ولی بزرگترین عذاب زندگی برام شده بود رانندگی خیلی ممنونم از آقای دمیرچی واقعا کاربردن و استادن و یه نصحیت با حیدری کلاس برداشتن اتلاف وقت و هزینه اس

سجاد نصرالهی چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت 13:34

ممنون از آقای تکیار بسیار عالی تو آموزش و مصلت به کارشون به شخصه می‌توانم بگم بهترین مربی هستن

مهشید فرخاد سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 19:55

ممنون از خانم حیدری عزیز که انقد‌ پا به پای من کمکم کردم که راننده بهتری‌بشم ممنونمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد